סדנת שוקולד או מסיבה במועדון לבת מצווה

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

כשמארגנים בת מצווה יש היום אינספור אפשרויות: אפשר לחגוג אירוע עם מספר מוזמנים מצומצם בחצר הבית, אפשר לערוך אירוע גדול באולם, אפשר לעשות אטרקציות יוצאות דופן או לעשות מסיבה במועדון.

שתי אפשרויות פופולאריות כיום הן לחגוג את בת המצווה במועדון ולחגוג את בת המצווה בסדנת שוקולד. איזה מהאפשרויות עדיפה? באנו לעזור

 

בת מצווה בסדנת שוקולד

סדנת שוקולד יכולה להיות אפשרות מעניינת לבת מצווה, אם אתם מכוונים לאירוע מצומצם יחסית שמתמקד באטרקציה ספציפית ולאו דווקא סובב סביב כלת בת המצווה. מדובר למעשה באירוע חברתי בו האורחים מריחים, חשים וטועמים שוקולד מסוגים שונים, ונהנים ממוזיקה, ריקודים וכדומה. סדנת שוקולד יכולה להתאים אם הבת שלכם ממש חובבת שוקולד וקוסם לה שהאירוע המיוחד שלה יהיה סביבו.

 

בת מצווה במועדון

אם בעבר היה מקובל לערוך אירועי בת מצווה באולם או גן אירועים, כיום יותר ויותר בנות חוגגות בת מצווה במועדון. היתרון הגדול של חגיגה במועדון הוא ההתאמה האופטימלית לאופי האירוע: מועדונים שונים בארץ מותאמים לבת ובר מצווה ומציעים מגוון אטרקציות שהופכות את בת המצווה לאירוע כיפי לילדים ומבוגרים כאחד.

יתרון נוסף של חגיגת בת מצווה במועדון הוא שניתן לערוך את האירוע בחבילת הכל כלול, שכוללת את השימוש באולם, רחבת ריקודים, מוזיקה, אוכל ואטרקציות.

כמה דוגמאות לאטרקציות אהובות במועדונים:

מופע לייזר:

מופע לייזר צבעוני ומרהיב שמשלב אור ומוזיקה ויוצרת אווירה יוצאת דופן והופך את רחבת הריקודים למרחב מחשמל שמושך את כל הילדים אליו.

 

בר מתוקים:

אם לא הולכים על סדנת שוקולד זה לא אומר שאי אפשר להנות משוקולד (ומתוקים אחרים) בכל זאת. בואו נודה באמת: גם המבוגרים שבנינו אוהבים מתוק ובר ממתקים משדרג את האירוע עבור כולם. בר ממתקים יכול לכלול אמבטיית שוקולד מכל מיני סוגים, סוכריות ונחשי גומי, מרשמלו, ביסקוויטים, חמצוצים וכל מה שמתוק וטעים.

 

לדפוק כניסה:

כי אין סיבה שכלת בת המצווה תיכנס למועדון כמו כולם – היא צריכה כניסה מרשימה. מועדונים מציעים מגוון אפשרויות של כניסה לאירוע: כניסה בלימוזינה כמו כוכבת קולנוע, בכרכרה כמו נסיכה מהאגדות, כניסה עם בלונים מתפוצצים ועוד.

 

אז מה עדיף – סדנת שוקולד או מועדון?

בסופו של דבר לא לכולן מתאים אותו אירוע. יש מי שמתאים לה אירוע צנוע יותר כגון סדנת שוקולד, ואחרות יהנו יותר באירוע בת מצווה במועדון עם ריקודים, מוזיקה, אוכל ומגוון אטרקציות שוות.

היתרון בבת מצווה במועדון זה שניתן לגוון את האירוע עם אטרקציות שונות, בעוד סדנת שוקולד מתמקדת בעיקר בשוקולד. היתרון בסדנת שוקולד זה שבדרך כלל היא עולה פחות.

 

בת מצווה בקולוסיאום – אירוע בלתי נשכח

בואו לחגוג אירוע בת מצווה בקולוסיאום – מועדון בת מצווה בראשון לציון. הקולוסיאום מציעים מספר חבילות הכל כלול לפי העדפתכם, הכוללות את השימוש במועדון, רחבת ריקודים, אוכל, אטרקציות מגניבות ועוד.

 

אנשים רוקדים

אהבתם? שתפו עם החברים!