איך מארזים מתוקים ישפרו את חוויית הלקוח בעסק

עוגת שוקולד
תוכן עניינים
מעוניינים לקבל הצעת מחיר ?
כתבות אחרונות

בתקופה האחרונה אנחנו עדים לשינוי משמעותי שחל במשרד שלנו. חזי, המעסיק שלנו התחיל פתאום לשלוח מארזים מתוקים ללקוחות לכבוד אירועים שונים. מדובר בעניין חדש שנעשה ללא שום תיאום אתנו, העובדים הזוטרים. כך שהחלטנו לבדוק מה עומד מאחורי העניין הזה והאם הוא משפר את חווית הלקוח בעסק.

 

הרקע לכתיבת המדריך

נגלה לכם כבר עכשיו שמבירור מעמיק שערכנו עם המזכירה האחראית על רכישת המארזים כי מדובר בקנייה שמטרתה לשפר את החוויה של הלקוח בעסק. שכן, לדבריה, חזי קם בוקר אחד והחליט שהגיע הזמן להשקיע בלקוחות לאחר שכמה מהם התאכזבו שלא נשלחה להם ברכה או מארז לכבוד יום הולדתם. בשלב זה הבנו סוף סוף מה הסיבה שעומדת מאחורי העניין הזה, כך שנותר לנו רק לבדוק האם המארזים הללו באמת משפרם את חווית הלקוח ואיך. יצאנו לתחקר כמה לקוחות וחזרנו עם תשובות שכדאי שתקראו.

 

איך מארזים מתוקים ישפרו את חווית הלקוח בעסק ? – תשובה מספר 1

הלקוח ה – 1 ששוחחנו עמו הוא מתניה, בעל עסק שמפיץ מוצרי פרסום ברחבי הארץ. מתניה ציין שהוא לקוח של החברה כבר 12 שנים. לדבריו, השנה האחרונה גרמה לו להעריך את החברה שלנו עוד יותר. שכן, הוא הרגיש שהחברה היא משפחה והוא חלק ממנה. כך שהוא ציפה במשך 11 שנים לקבל למשל מארזים מתוקים או ברכה מושקעת ליום ההולדת שלו. עכשיו, כשהוא סוף סוף קיבל את מה שרצה, הוא מרגיש שהוא באמת חלק מהמשפחה. כך שאפשר לומר שמבחינתו, מארזים מתוקים מאפשרים להרגיש חלק מהמשפחה.

 

איך מארזים מתוקים ישפרו את חווית הלקוח בעסק ? – תשובה מספר 2

התשובה השנייה הגיעה מלקוחה חדשה שלא יודעת שמדובר בעניין חדש. מבחינתה, החברה שלנו שולחת מארזים מתוקים כבר שנים (כי כך נדמה לה). לדבריה, מארזים מתוקים גורמים ללקוח להרגיש מוערך. להרגיש שרואים אותו ואוהבים אותו. היא ציינה שברגע שקיבלה את המארז, היא הבינה שמדובר פה בקשר רציני לטווח רחוק.

 

איך מארזים מתוקים ישפרו את חווית הלקוח בעסק ? – תשובה מספר 3

התשובה השלישית הגיעה מכמה לקוחות במקביל. שכן, כולם ענו את אותה תשובה מבלי בכלל לתאם ביניהם. הלקוחות ציינו שהמארזים המתוקים משפרים את החוויה בכך שהם מעניקים תשומת לב רצויה. שכן, זה ידוע שלחברה שלנו יש מספר רב של לקוחות וכל אחד רוצה להיות המועדף. כך שכל אחד מהלקוחות אמר שהוא מרגיש שהוא לקוח מספר 1 עבור החברה.

 

כמה מילים אחרונות לפני סיום המדריך

רגע לפני שהמדריך מסתיים, חשוב לנו להודות ללקוחות שהסכימו להקדיש מזמנם וציינו בפנינו איך מארזים מתוקים ישפרו את חוויית הלקוחות שלכם בעסק. כעת, כשאתם יודעים את כל הפרטים בנושא, נותר לכם רק לבחור את המארז המתאים לכם מבין שלל המארזים שקיימים באינטרנט.

חווית לקוח בעסק

אהבתם? שתפו עם החברים!